• ΤΗΛ.: 210 8003066 - 210 8003067

Διαχείριση Συγκρούσεων

Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

 
Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που παρουσιάζει πρακτικές για την αντιμετώπιση των συγκρούσεων.
 

 
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Σε στελέχη επιχειρήσεων που λειτουργούν σε ανταγωνιστικά περιβάλλοντα και επιθυμούν να εκμεταλλευτούν τον εσωτερικό ανταγωνισμό προς όφελος της εταιρείας τους.
 

 
ΣΚΟΠΟΣ
Να μάθουμε να μετατρέπουμε τη σύγκρουση σε θετικό προς την επιχείρηση εργαλείο.
 

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΣΑΝ ΦΙΛΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΜΑΣ
  • Τι είναι και πώς λειτουργεί;
  • Τι επιπτώσεις δημιουργεί στον οργανισμό μας;- Οι αγχωτικές διαταραχές
  • Οι αιτίες δημιουργίας του και οι παράγοντες που το ενισχύουν
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΓΧΟΣ - ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ
  • Το άγχος στην εργασία - πώς αντιμετωπίζεται;
  • 'Aσκηση: Μετρώντας το άγχος μας βραχυπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα
 
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΑΣ

 

  • Τα αιχμηρά χαρακτηριστικά μας
  • Η ανταπόκρισή μας
  • Οι σχέσεις μας με τους άλλους
  • Ο βαθμός εξυπηρέτησης που προσφέρουμε
  • Τα σημεία που μπορεί να ενοχλούν
  • Οι δύσκολες στιγμές με τον ?λλον
  • Οι αντιρρήσεις
  • Ο τρόπος αντιμετώπισης
  • Οι δύσκολοι χαρακτήρες
  • Ο Εσωτερικός πελάτης έχει πάντα δίκιο;
  • Η διαχείριση των παραπόνων των άλλων
  • Η διαχείριση του θυμού
  • Η διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων με τους άλλους
  • Η μετατροπή των αντιρρήσεων σε ευκαιρία
  • Οι διαφορές στις προσωπικότητές μας


ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ

  • Πόσο διαφέρουμε μεταξύ μας
  • Οι συγκρούσεις, τα θετικά και αρνητικά, και οι τρόποι αντιμετώπισης
  • Η διαπροσωπική επικοινωνία των μελών κατά την κρίση
  • 'Aσκηση: Ατομική - Ομαδική απόφαση : Η διάσωση των εθελοντών
  • Σε ποιον τύπο διαχείρισης της σύγκρουσης ανήκουμε

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ