Business Accounts Coaching
ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ
|
- Να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες το τι είναι το Sales Coaching και πως μπορούν να το αξιοποιήσουν στην ανάπτυξη της ομάδας των Πωλητών τους.
- Να εφαρμόσουν άμεσα όλα εκείνα τα εργαλεία του Coaching ,ώστε να οδηγήσουν τους Πωλητές τους στο μέγιστο σημείο των δυνατοτήτων τους
- Να προβούν σε ηγετικές δράσεις μέσα από την λογική του Coaching όπως την ανάθεση, συντονισμό, παρακίνηση, παρακολούθηση και έλεγχο των Πωλητών στην εφαρμογή του Συστήματος Πωλήσεων που εφαρμόζει η Εταιρεία.
- Να είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν και να αναπτύξουν ταλέντα μέσα από την ομάδα τους στην εφαρμογή στην αγορά του Συστήματος Πωλήσεων
- Να αναπτύξουν το ανθρωποκεντρικό τους προφίλ σε 100% καθοδηγητικό, με στόχο την πλήρη αξιοποίηση των Πωλητών τους για την επίτευξη των πιο υψηλών στόχων
- Συναντήσεις με την Εμπορική Διεύθυνση για την οριστικοποίηση του πλαισίου του Έργου
- Ενημέρωση για το Σύστημα Πωλήσεων που επιθυμεί η Εταιρεία να εφαρμόσουν οι Πωλητές στην αγορά και να το επιβλέψουν οι Business Accounts
- Η προετοιμασία της εκπαίδευσης
- Η υλοποίηση της εκπαίδευσης των 3 ημερών
- Μετά από 15 ημέρες: Ημέρα ελέγχου των εφαρμογών (1 ημέρα)
- Μετά από 1 μήνα εφαρμογών στην αγορά: επανάληψη του One to One Coaching -Follow up (2 ημέρες)
- 80% πρακτική και 20% θεωρία σε κάθε ενότητα
- Πλήρης ενεργοποίηση των συμμετεχόντων με την φιλοσοφία του coaching
- Παίξιμο ρόλων σε πρόσφατα «γεγονότα της αγοράς»
- Ασκήσεις και εργαστήρια σε κάθε θεματική ενότητα
- Βιωματική συμμετοχή των συμμετεχόντων
- Πίνακες-εργαλεία δουλειάς τα οποία μένουν
- ?μεση εφαρμογή των διδαχθέντων στην αίθουσα με Πελάτες
- Δεσμευτική διαδικασία των συμμετεχόντων
- Προσωπική καθοδήγηση στον κάθε συμμετέχοντα
- Τι είναι το Coaching και πως μπορεί να εφαρμοσθεί στις ομάδες Πωλήσεων
- Η δημιουργία Περιβάλλοντος Coaching με τον Key Accounts Πελάτη και την ομάδα Πωλήσεων
- Η τέχνη των ερωτήσεων –Οι σημαντικές εφαρμογές στις Πωλήσεων
- Εφαρμόζοντας το Coaching στην διαχείριση της ομάδας μας
- Οι συναντήσεις Coaching με την ομάδα μου και με κάθε μέλος ατομικά
- Η δημιουργία του δικού μας Fun Club στους Πελάτες μας μέσα από το Coaching
- Η λογική του Coaching στην καθοδήγηση του Πωλητή
- Οι 7 δεξιότητες του επιτυχημένου Coach – Business Accounts
- Ποιος είναι ο Πελάτης μας στο Coaching , πώς σκέπτεται, πώς αποφασίζει
- Δημιουργώντας από πριν, τις εμπειρίες πωλήσεων για τους Πωλητές μας-Η συναισθηματική Νοημοσύνη στην καθημερινότητά μας σαν μέρος του Coaching
- Οριοθέτηση ενός ευθυγραμμισμένου Συστήματος επίσκεψης στον χώρο του πελάτη
- Το Σύστημα Πωλήσεων της Εταιρείας με τη λογική του Coaching
- Εκπαίδευση των Πωλητών στο Σύστημα Πωλήσεων της Εταιρείας
- Κτίζοντας την άριστη συνεργασία που θα ενθουσιάσει τον Πωλητή μας
- Η δομή και η συστημική παρουσίαση της πρότασης προς τον Πελάτη
- Οι διεκδικήσεις που μας αξίζουν - Το Sales Plus της συνεργασίας με τον πελάτη - Κάθε επίσκεψη μια μεγάλη ευκαιρία
- Η συμβουλευτική Πώληση Coaching στον Πελάτη - Η βαθύτατη γνώση του τρόπου λειτουργίας του - Ο σχεδιασμός της στρατηγικής προσέγγισης
- Δημιουργία του Business Plan ανάπτυξης του Πελάτη - Η καλή συνεργασία μαζί του σε περιβάλλον Coaching
- Η αξιολόγηση της δουλειάς μας σαν Coach - Η αυτοαξιολόγηση
- Ξεσηκώνοντας τον Πωλητή και Πελάτη για το επόμενο βήμα
- Οι δύσκολες προσωπικότητες και ο τρόπος διαχείρισής τους στη διαδικασία του Coaching
- O Επιθεωρητής διδάσκει ομαδικότητα και καλή συνεργασία μέσα από την λογική του Coaching – H εκπαίδευση στην αίθουσα και στην αγορά - Οι βελτιώσεις
- Κλείνοντας δυνατές συμφωνίες – Η διαπραγμάτευση με τον Πελάτη
- Τα μοντέλα του Coaching – Ομοιότητες και συγκρίσεις-Εφαρμογή του Sales TGrow system
- Εφαρμογές με παίξιμο ρόλων σε συναντήσεις Coaching με τα μέλη της ομάδας μου
- Οι ερωτήσεις σtο κάθε στάδιο του κάθε μοντέλου
- Coaching στη διαχείριση των αντιρρήσεων του Πελάτη
- Coaching στην ολοκλήρωση της συμφωνίας – Το κλείσιμο της Πώλησης με τον Πελάτη
- Η επίλυση των εκκρεμοτήτων-θεμάτων του Πελάτη
- Αναπαραγωγή ειδικών θεμάτων με σημαντικούς Πελάτες
- Σχεδιασμός από τους Συμμετέχοντες των case studies που θα χρησιμοποιήσουν καθοδηγώντας τους Πωλητές τους
- Υλοποίηση Role Playing – Βιντεοσκόπηση από 2ο Εκπαιδευτή
- Αναπαραγωγή των βίντεο και αξιολόγηση από τους Συμμετέχοντες και τους 2 Εκπαιδευτές
- Τι έκανα καλά;
- Τι δεν έκανα καλά;
- Τι έμαθα από τις εφαρμογές;
- Ποιες δεξιότητες χρησιμοποίησα;
- Πώς θα μεταφέρω τις νέες μου εμπειρίες στον ρόλο μου;
- Ποιες δεξιότητες θα χρησιμοποιήσω στο μέλλον;
- Πώς αισθάνομαι με τον εαυτό μου μετά τις εφαρμογές;
- Ποιο θέλων να είναι το προσωπικό μου πρόγραμμα δράσης;
- Ημέρα εφαρμογών: 8 ώρες
- Αξιολόγηση της εκπαίδευσης από τους συμμετέχοντες
- Αξιολόγηση της εκπαίδευσης από τον εισηγητή
- Εντοπισμός των εργαζομένων που διακρίνονται στην πράξη
- Συζήτηση με τους Προϊσταμένους τους για την αξιολόγηση των πεπραγμένων στα Σημεία Πωλήσεων
- Τι ενέργειες πρέπει να κάνουν οι Προϊστάμενοι για να διατηρηθεί το καλό αποτέλεσμα
- Τελική αναφορά προς την Εταιρία
- Σχεδιασμός των επόμενων βημάτων ανάπτυξης των εργαζομένων
- Προσωπική καθοδήγηση στον κάθε συμμετέχοντα (60 λεπτά)
- Υποστήριξη και ενθάρρυνση για την εφαρμογή των συμφωνηθέντων στην εκπαίδευση
- Τι άλλο μας λείπει για να επιτύχουμε τους στόχους;
- Ποια άλλη βοήθεια χρειαζόμαστε και από ποιον;
- Τι άλλο να περιμένουμε από εσένα;
- Πότε θα δούμε τα καλύτερα αποτελέσματα;
- Πόσο δεσμευόμαστε για τα αποτελέσματα;
- Πόσο θα βελτιώσουμε τη σημερινή εικόνα;