• ΤΗΛ.: 210 8003066 - 210 8003067

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πωλήσεων στις Ξενοδοχειακές Υπηρεσίες

Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Πωλήσεων στις Ξενοδοχιακές Υπηρεσίες

ΦΙΛΟΞΕΝΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ

 

 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
  • Η αξία του ανθρώπου της πώλησης ξενοδοχειακών πακέτων
  • Η αποτελεσματική διαχείριση της πώλησης προϊόντων φιλοξενίας και εστίασης
  • Οι ιδιαιτερότητες της διαδικασίας πώλησης προϊόντων τουρισμού
  • Tα χαρακτηριστικά του ανθρώπου της πώλησης ξενοδοχειακών προϊόντων
  • Το άγχος της πώλησης - Η μετατροπή του σε θετική ενέργεια
  • Η επικοινωνία μέσα από τη συναισθηματική νοημοσύνη
  • Τα καθήκοντα του ανθρώπου της ξενοδοχειακής πώλησης
  • Τα βήματα της επιτυχημένης πώλησης των κρατήσεων
  • Η μεθοδολογία του FABP στην εικόνα του ξενοδοχείου - Η εγγυημένη παρουσίαση των ξενοδοχειακών υπηρεσιών
  • Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων - λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
  • Η θετικότητα στην πώληση υπηρεσιών ξενοδοχείου
  • Η ικανότητα να αντιμετωπίζεις παράπονα και αντιρρήσεις των φιλοξενουμένων
  • Οι δύσκολες απαντήσεις στα ερωτήματα του εταιρικού πελάτη
  • Η ικανότητα να επιτυγχάνεις στόχους και να διαμορφώνεις αυξητική τάση στις κρατήσεις
  • Πουλώντας τα συνολικά πακέτα
  • Τα εργαλεία της επιτυχίας στις πωλήσεις φιλοξενίας και εστίασης
  • Η στρατηγική προσέγγιση του πράκτορα
  • Αντιμετωπίζοντας το επαγγελματικό και προσωπικό προφίλ του ξενοδοχειακού πράκτορα
  • Οι τεχνικές διατήρησης του υπάρχοντος πελάτη
  • Το αποτελεσματικό κλείσιμο της πώλησης των υπηρεσιών του ξενοδοχείου
  • Η αξία της συμβουλευτικής πώλησης
  • Η πώληση της συνολικής αξίας του ξενοδοχείου
  • Η διαχείριση του χρόνου στην αγορά
  • Η οργάνωση πωλήσεων εσωτερικού και εξωτερικού
  • Η τέχνη της διαπραγμάτευσης κατά την επίσκεψη του πελάτη
  • Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο;

 
CASE STUDIES
  • Τα χαρακτηριστικά των κατηγοριών πελατών μας
  • Πουλώντας το πακέτο κρατήσεων
  • Swot analysis πωλήσεων για το ξενοδοχείο μας
  • Το πάρτυ μας
  • Αξιολόγηση των καθηκόντων του εκπροσώπου πωλήσεων του ξενοδοχείου
  • Role playing πωλητή και ταξιδιωτικού πράκτορα
  • Οι αντιρρήσεις του πελάτη μας
  • Διαχείριση «δύσκολων» φιλοξενουμένων