• ΤΗΛ.: 210 8003066 - 210 8003067

Εργαστήριο Πωλήσεων

ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

 

 

Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα απολογισμού των αποτελεσμάτων πωλήσεων και εύρεσης τρόπων αύξησής τους στο μέλλον
 

 
ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ:
Στα στελέχη πωλήσεων που επιθυμούν να βελτιώσουν την εργασία τους επιτυγχάνοντας μεγαλύτερες αποδόσεις
 

 
ΣΚΟΠΟΣ
Οι συμμετέχοντες να ανακαλύψουν τα  σημεία τα οποία τους εμπόδισαν να επιτύχουν το μέγιστο αποτέλεσμα και να βελτιώσουν την απόδοσή τους στο μέλλον
 

 
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ  ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι μια αλληλουχία εργαστηρίων που βασίζονται στα καίρια θέματα που απασχολούν σήμερα τα στελέχη των πωλήσεων μιας επιχείρησης. Με την εξέλιξη των εργαστηρίων αναπτύσσονται όλες οι σχετιζόμενες δεξιότητες, καθώς και όλες οι πιθανές απαντήσεις που αφορούν την εξέλιξη της επιχείρησης στο μέλλον.
 

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
1η Ημέρα

Εργαστήριο 1: Εμείς οι άνθρωποι των πωλήσεων τι έχουμε πετύχει μέχρι σήμερα;
  • Τα δυνατά μας σημεία
  • Τα σημεία που χρειάζονται βελτίωση
  • Οι μεγάλες ευκαιρίες
  • Τα εμπόδια που μας φρενάρουν
Εργαστήριο 2: Τα σωστά πράγματα
  • Τι κάνουμε σωστά και πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε;
  • Τι κάνουμε λάθος και πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε;

Εργαστήριο 3: Ποιος είναι ο ιδανικός συνεργάτης πωλήσεων της εταιρείας μας;
  • Τι χαρακτηριστικά έχει;
  • Σε ποιο βαθμό τα χρειάζεται;
  • Πως τα εξωτερικεύει στον πελάτη;
  • Πόσο ομαδικός είναι;
Εργαστήριο 4: Ποια είναι η ιδανική για εμάς διαδικασία πωλήσεων όταν επισκεπτόμαστε το κατάστημα του πελάτη;
  • Ποια είναι τα βήματα που θα πρέπει να κάνουμε;
  • Ποια τα εργαλεία που θα χρησιμοποιήσουμε;
 
Εργαστήριο 5: Ποιος είναι ο ιδανικός πελάτης για μας;
  • Πως τον αξιολογούμε;
  • Με ποια κριτήρια;
  • Με ποιους συντελεστές βαρύτητας;

 
2η Ημέρα

Εργαστήριο 6: Τι θα έλεγε ο πελάτης μας για εμάς; Τι θα έλεγαν οι ανταγωνιστές μας για εμάς;
  • Ως ανθρώπους
  • Ως επαγγελματίες
  • Ως τμήμα πωλήσεων
  • Ως εταιρεία

Εργαστήριο 7: Ας αξιολογήσουμε τον κάθε σημαντικό πελάτη σύμφωνα με τα κριτήρια που βάζουμε
  • Ποιος είναι ο λιανέμπορος με την μεγαλύτερη προοπτική ανάπτυξης στη συνεργασία μας;
  • Ποιος είναι ο λιανέμπορος με την καλύτερη σχέση μαζί μας;
  • Ποιος λιανέμπορος είναι έτοιμος να μας «πουλήσει» στην πρώτη ευκαιρία;
 
Εργαστήριο 8: Με ποια κριτήρια μάς αξιολογεί ο πελάτης σε σχέση με τους ανταγωνιστές μας;
  • Με ποιο συντελεστή βαρύτητας;
  • Τι συμπεράσματα θα αξιοποιήσουμε σύμφωνα με την αξιολόγηση;
 
Εργαστήριο 9: Τι πρέπει να κάνουμε για να πετύχουμε τους ετήσιους στόχους μας;
  • Αποφάσεις
  • Ενέργειες
  • Συναντήσεις Πωλήσεων
  • Προσέγγιση Πελατών
  • Στόχος πωλήσεων
  • Στρατηγικές πρωτοβουλίες
Εργαστήριο 10: Ποια είναι η προσωπική μου δέσμευση;

 

  • Σε τι θα συνεισφέρει στην ανάπτυξη πωλήσεων;
  • Τι υπόσχομαι να κάνω;
  • Σε τι θα είμαι διαφορετικός;